ידע מידע וכלים

קבל הצעה

השאר פרטיך על מנת שנוכל לחזור אליך ולהעניק לך שירות מקצועי ומתן הצעת מחיר

הצטרפו אלינו בפייסבוק

כלים מקצועיים לקבלת החלטות

כל החלטה שתקבל היום בתחום הביטוח, החיסכון הפנסיוני וההשקעות תשפיע על עתידך ועתיד היקרים לך. אנו מעמידים לרשותך מגוון כלים מקצועיים וידע רחב שיסייעו לך לקבל את ההחלטות הנכונות.

לפניך מחשבונים וסימולאטורים מסוגים שונים שיאפשרו לך להבין כיצד ישפיעו ההחלטות שאתה מקבל היום על עתידך הכלכלי, בטווח הקצר והרחוק: מחשבון ביטוח חיים, סימולאטור פנסיה ועוד.

חשוב לזכור! המחשבונים אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי על ידי סוכן ביטוח או יועץ פיננסי. אתה מוזמן לפנות אל אנשי המקצוע שלנו בכל נושא.

ביטוח נט – מערכת להשוואת חברות ביטוח
במערכת התשואות, תוכלו לקבל מידע מפורט אודות תשואות חברות הביטוח הפועלות בישראל, להשוות ביניהן ולהשוות את התשואות שהשיגו אל מול מדדי שוק נבחרים לפי נקודות זמן וטווחים של שנה ויותר.

גמל נט – מערכת להשוואת קופות גמל 
במערכת להשוואת קופות גמל תוכלו לקבל מידע מפורט אודות תשואות קופות הגמל הפועלות בישראל, להשוות ביניהן ולהשוות את התשואות שהשיגו אל מול מדדי שוק נבחרים לכל נקודת זמן לכל טווח זמן העולה על שנה.

פנסיה נט – מערכת להשוואת קרנות פנסיה 
במערכת תוכלו לקבל מידע מפורט אודות תשואות קרנות הפנסיה החדשות הפועלות בישראל, להשוות ביניהן ולהשוות את התשואות שהשיגו אל מול מדדי שוק נבחרים לכל נקודת זמן לכל טווח זמן העולה על שנה.